11 september 2012

Prepare yourself for a vintage autumn

Hej alla!
Vad tycker ni om min nya blogg?
Hade varit kul med lite feedback? :)

Sommar i all sin prakt, men jag tycker att hösten är en minst lika underbar årstid.
Efter ljusa kvällar tycker jag att det är mysigt när det skymmer tidigare och man kan tända massa ljus hemma.
Hur känner ni inför hösten? Har ni något speciellt ni ser fram emot?
Det jag tycker gör hösten extra härligt  är alla fina plagg man får användning av igen.
Dräkter, kappor, stickade koftor, vackra sjalar med dekorativa mönster och nylonstrumpor.

Ett vackert paraply är dock något jag ska inföskaffa. :)

Plaggen nedan är alla från Etsy och skulle va fina i min garderob. ;)









Transalte;
Hi All!
What do you think about my new blogg? :)

Autumn is on the way And like all other seasons, it has its charm.
After the summer, it's cozy with a little darkness and light candles. And what many fine clothes you can use again.
Something I'm going to purchase is a pretty umbrella. :)

The clothes above is all from Etsy, and I would love to have them all. ;)

/ Lady A

2 kommentarer:

  1. Jag tycker den ser fin ut din nya blogg! Stilrent och snyggt!

    Den där kappan med pälskragen och dräkten längst ned.. Väldigt tjusiga! Hösten är en väldigt bra årstid för att se prydlig och tjusig ut. :)

    Jag ser fram emot ylle-pennkjolar och koftor... Bara att hoppas att hösten inte blir lika blöt som sommaren var. det är ju vådligt för frisyren med allt regn.

    SvaraRadera
  2. Mye fint Anna :)
    Drakta og kåpa <3

    SvaraRadera